Wednesday, January 23, 2008

nidji tour

semalam aku pergi RUUMS....ada showcase Nidji...sebenarnya aku cam xda mood nak pergi sbb baru bangun tido...tau2 dah ada miss call dr kawan aku....and aku call balik..."wei ko kat ne...lama siak aku tunggu ko"....aku yg mamai terus mandi and gerak...nasib baik la x jem sgt...parking pun terpaksa jauh skit sbb dekat area tu semua cekik darah...sampai je aku terus call kawan aku...dia dah standby pass utk aku....
masa aku nak naik atas...peerrghh....ramai giler..boleh katakan jalanraya xjem....jalan nak masuk dlm RUUMS tu jem ....hahahah...memang ramai...sebelum ni aku pergi showcase takda la sampai jem camtu skali...hahaha....nasib baik dpt vip pass...terus melompat masuk....yg aku pelik nya....crowd lain macam sikit kali ni....ramai sgt...myb time cuti kot...
Masa show start....time tu la aku jumpa budak2 meet uncle hussain....cam gak dorang dgn muka aku...ingatkan dah lupa....hahaha....tapi disebabkan sekepala...myb aku dgn dorang senang berkawan....dan time tu juga aku jumpa bdk2 BB lama...ag (flu)...kawan sekolah aku...ex kolej aku...ex officemate......semua aku jumpa kat sana...terkejut...kat luar susah nak jumpa....dlm ruums senang plak jumpa.....at least aku dapat lepaskan rindu jumpa kawan2 lama...nak lepak xda masa...time ni la tanya kabar...hahahah....kat stage aku dah tak tau pe jd...yg aku tgk semua org layan lagu....ada gak yg baru nak blaja gerak mulut..ada yg fanantik....hahaha...it normal....yg lelaki dreesup cam biasa...mesti la rowks....yg awek...mestila rawks gak...kalau tak...tak sepadan namanya...hehehe....tp terselit gak awek yg pakai cam nak g clubbing....isk...dorang xtau ke tempat tu camne...kang xpasal2 kena tu kena ni....lagi susah.....
papepun aku tetap happy sebab...aku jumpa kawan lama..kawan baru...connection keje...semua aku dpt...hahaha....

anyway thanks to CIK MOK,MC,ACIK,AZREEN (warner mucic),SAM (ahli fiqir) sbab korang bg aku vip pass...kalau x...malas aku nak pergi.....

k jumpa lagi di luahan hati yg seterusnya....
support our local product..
-=casturi=-

No comments: