Thursday, January 31, 2008

hari yang bosan



semalam aku pergi laundry...g tgk MUH perform gig..itu pun paan,alan dgn john ajak...huishh...xpela...aku pun x wat pape...so pas keje aku balik dlu konon nya nak tukar baju...bile sampai bilik...terus tido...isk...penat sgt...tau2 aku bangun kul 7...terus call paan...

aku gerak pergi laundry sbb paan dgn alan dah otw...so...kitaorg g makan kat ikea...mlm tu...time 9 lebih crowd xramai...aku ingt cam x dpt sambutan sgt...so lepak je kat sofa....minum borak...

lebih kurang 1jam pastu...crowd dah sesak..nak jalan pun susah...aku jumpa kawan aku...lepak jap sebb aku dah janji nak jumpa dia kat sana...so lpak2...band dah perform...aku lupa 1st band pe nama...but not bad....just crowd x panas badan lagi....2nd pun sama....

yg paling panas time band oh chentaku...pergh....crowd bukan main lupa dunia...myb dari member2 gak kot..aku xbrape kenal band ni.....tapi aku suka lagu dorang even 1st time aku dgr....sbb aku susah nak suka band tu kalau org x rekemen...hahahah...

crowd x berganjak sampai MUH perform...isk...dgn crowd yg sporting...gila2...tmpt tu jd happening....tapi yg xbestnya....sound system kurang best sampaikan crowd kat luar xdgr langsung....sian dorang....and management laundry plak 1 hal....patut ke dia tutup pintu....bodoh gak la...dah nama gig...and free.....nape xbagi je pluang crowd masuk...risau bar dorang terbalik ke ?....

papepun.. mlm tu happening bg aku sebb aku dah lama x jejak kaki pergi gig....lama sgt x g....hahaha...teringat time late 90'.....hahaha....

myb ada rezeki aku akan keluarkan merchandise utk label aku...and myb project x (crossover).....tunggu kemunculan barangan dari label - CAS2RI -

peace out
support our local product
-= casturi =-

No comments: