Friday, January 4, 2008

croniclestudio.design

Inilah satu-satunya label yang paling aku bangga dan sayang..
cronix cronicle
dan dgn nama ini nickname aku semua design aku dihargai dan disokong..
terima kasih kepada semua yang banyak membantu,menyokong,mengkritik,memuji,menghina..
bg aku itu adalah semangat untuk aku terus bekarya...

* thank's to all my lovely family+girl,sedara mara,sepupu,anak buah,anak sedara,anak tekak
- all ahli fiqir family - daly,sam,cza,dayat,salihin....
- jb family - nani,pearl,wan,wanie + meme...
- mass com family - semua bdk2 yg pernah kerja dgn aku sewaktu mengurus konsert kumpulan dari seberang...
- bt6gb family - ibai and family + girl, mus and girl,man,salim,mamat,aboi and family...
- echo park family - anol,boy sarawak,topet (illuminati),bob,arm,nuar,alex..
- converse family - ehsan,yana (ucu_nana),new-roul,amir,mr mark,bdk2 butik converse,lee cooper dan everlast...
- dnb family - ejalt,low,anol,hakim,kadok and wife,mc reza + alia,chicken,mac buton,nanacore..
- ruffedge family - azan,zain...
- ella, jojie and kaka..
- the official family - meego,gopal,mahadir,bob,anot,semua bdk2 skins underground..
- revolution family - adam and family
- kidult family - tim and uncle..
- Don's family - abg rizal + kak tini (miss u so much),abg han and family,abg rozie and family,nan shisha,juju..
- bb family - anton,ayin,atok,alang,mamat (bang bang boom),eriq,ikhwan hotfam,bdk2 underground last century..
- friendster,myspace and facebook family....

..myb byk nama yg aku xtulis,bukan aku lupa tapi xingat..hehe...walaubagaimanapun jasa korang tetap dlm hidup aku yg memberi smangat utk aku bekarya..harap di ampun salah dan silap selama kita berkenalan..
support out local brand...

peace and harmony
-= cronix a.k.a casturi =-

No comments: