Sunday, January 13, 2008

Angin

8.45 mlm - 1utama

aku g ou...tgk ulangtahun 8tv...adalah beberapa artis yang perform...erm..not bad sebab free...kalau x free...crowd boleh kira je brape je yang dtg...hahaha...minded org malaysia...tu takpe la...sekarang ni fokus aku pada crowd kami2....erm..ni kawan aku yang bagi nama...ala...macam cerita kami kat tv tu....ala ala baru nak naik la.....baru belajar nak dress up,baru belajar nak dgr lagu,baru belajar nak pergi gig,.....eh...gig...lama betul aku xjejak kaki ke gig...isk...rindu betul la...ok..dah terpesong ni...cerita pasal crowd kami2 ni...
pakaian memang mengalahkan artis yang perform...dgn baju kecik ,skinny jeans,hat,sweater,shawl...byk tul benda nak di letakkan kat badan tu...hehe...angin betul....maksud aku....betul2 nampak ikut trend dan bukan dari hati yang dengar musik...dorang ni kekadang pakai hanya nak tunjuk yang dorang up to date....bersaing dgn member2...kira sapa paling cun/kacak dia paling best...hahahah...klaka tul tgk dorang ni.....tapi bile tanya umur....pergh...muda giler...ada yang baru je jejak kaki kat sekolah menengah.....hahaha....mak bapak dorang mesti pelik tgk pakai dorang hilang disebabkan anak kemaruk nak dress up....
biasa la sekarang trend britpop pulak...sebelum tu indo style....bukan nak compare...tapi apa yang aku lihat...bdk2 indo dah lama pakai style skinny2 ni...bdk2 kita pakai cam nak rak....isk...pelik....x salah ikut peredaran zaman....tapi jgn sampai abaikan maruah dan agama...
bile dgr lagu semua dgr lagu sama...hehe...cam dah xda resource lain....tapi pape aku tetap berbangga jugak sebab artis dr underground dah boleh melepasi mainstream....tahniah kawan2 semua...tahniah kepada kumpulan pop shuvit,hujan,meet uncle hussien,bittersweet,they will kill us....dan semua kumpulan yang dulunya dari underground ke mainstream..tahniah sekali lagi kerana membuka mata masyarakat malaysia yang kita masih mempunyai anak warga malaysia yang berbakat..terus kan berjuang lagu malaysia..bukan pada lirik atau lagu tapi pada orangnya....hahahahah....ok la setakat ni kot yang aku larat taip...ada masa kita berjumpa lagi...
kepada kengkawan yang ada komen or pape shj....luahkan sesama kita ....hihih....
-= cas2ri =-

No comments: