Wednesday, January 23, 2008

CONVERSE CENTURY NITE


18/01/08-maison club

hari ni aku ada event company...converse century nite..semua sibuk dan ada yg buat2 sibuk...hahah....perancangan nak wat event ni pun lama..tp maklumla ...last min mesti kelam kabut...sorang ke sana sorang kesini....
semua crew smpai ptg...tp yg paling awal aku dgn ehsan...ye la...keje kitaorg xbyk tapi kitaorg kena handle benda yg tak sepatutnya kitaorg wat....pelikkan...hahaha...maknanya ada org yg xreti nak wat keje....memang ada....
papepun time register dah buka...ramai crowd dtg....ada yg amik pic...ada yg lepak kat luar...sebab kat luar kitaorg letak 3 buah combi.....

memang cantik adn oldskool...hahaha..anything...aku puas ati sbb event tu dah berakhir dgn selamat....so aku takyah nak pening kan kepala lagi.....ada masa aku akan upload pic converse century tu nanti...ok....

support our local product...
-=casturi=-

No comments: