Wednesday, October 6, 2010

CCa clothing

harllooooo......nak dipendekkan citer ( malas nak intro pjg2..) hahahaha....alhamdulillah.....CCa clothing dah siap....happy gak la....coz selama ni ...ini yg aku impikan....utk pengetahuan yg membaca ni....baju aku bukan jenis printing....hahahah...aku wat diffrent meterial.....pakai gold glitter n flock....then...ASHWAR....separtner aku pun dah pakai....n baju ni bukan la siap sekali byk.....just buat kalau ada order...coz aku nak wat ...baju ni limited edition...ermm...hope semua berjalan lancar....andddd.....Cza n Mc KC pun nak baju ni...wahhhh....ada gak org suke n bleh promot baju ni....heheheheh.....later aku upload pic baju yg aku dgn ASHWAR pakai....
yeahhhhhhhhhhhhhhhhh.........in proses.....baju pompuan....tshirt n singlet....ada ssesapa brani pakai???....heheheheh......
tq so much kepada sesiapa yg menyokong aku....terutama...org di YISHUN....heh...lov yuuuuuuuuuu................

salam

3 comments:

miz kiftiyatul portal said...

wah..wat penjenamaan tshirt sndri plak...bgus2....

Irnie said...

camne nk order t-shirt tu??
**eceh.. tny mcm nk beli.. ehhe

casturi aka affis said...

miz : tq !!!!
irnie : u kena beli...hahahahah....tau !!!