Monday, August 27, 2012

Perkhabaran selama setahun.

Assalamualaikum...

wahhh setahun juga aku xmenaip dlm blog bersawang ni...dan dalam setahun macam2 aku alami sehingga skg...ermm..macam mana nk mula kan....dri mana nak mula kan...

selama setahun aku diamkan diri segala suka duka aku alamai...gelak sedih semua tu rempah dalam hidup aku...yer...aku masih macam dlu ....tp alhamdulillah byk benda yg aku brubah dr cardoq casturi affis yg dlu ke yg baru.... :D

walaupun aku happy dgn life aku skg tp masih terpalit kekusaman tp itu lah hakikat..'dikala air yg tenang mengalir..jatuhnya daun memberi gegaran diatasnya'...yer kalau aku dah mula bersastera ...agak susah nak paham...tp buat2 paham...

syukur tahun ni masih sempat menyambut aidilfitri besama keluarga...walaupun tiada kesempatan utk bersama SNH...haaaa sapa SNH?? i will let u know...

dah selama ni gak tidur ku tidak teratur...mlm bejaga settlekan all design job...then siang rest..tp xrest pun...haheheheh...

i need find permanent job for my good future....nak kwen laaa...xkn nk single sampai mati...tp kalau ditakdir kan mati....aku terima...yerp...itu kuasa ALLAH....redha...
terlalu byk dalam kepala sampai aku xtau nak citer yg mana ...nak pikir yg mana...dan sebb tu...utk sekian lama...aku amik pill tido....i need a gud sleep...gud rest....kalau x...aku memang xtdo....mata pun dah gelap mcm pakai spek..hahahaha....

ok SNH....siapa SNH ? dia wanita yg aku kenali dan she my gf....mcm xcaya kan after sekian lama xde gf...i found her....btw got a story behind ...kitaorg penah jumpa n she still remember me....masa yg agak lama sblm berjumpa kembali dlm alam virtual...suprising nobody b4 this remember me....mean dah lama xjumpa ...but she still recognise me...that make me want know more bout her....
n now...she with me...im not alone anymore....even we had fight...but truly...i really love her..dia byk mengajar aku benda2 yg aku xleh nk brubah....insyallah aku berdoa agar diriku berubah utk kebahagiaan dan kebaikan aku dn dia...dia cukup manis dimata ku...baik..sopan walaupun keras kepala wahahaehe...but no body perfect either me or her or anybody....aku terima seadanya cma yg mana patut aku atau dia atau org lain brubah utk kebaikan...berubah la...

byk benda yg aku nk citer kat dia...nk kongsi...byk benda aku nak bg kt dia...tp...ermmm belum kesempatan...dan aku selalu berdoa agar 1hari nanti ...kami bertemu dlm hari yg cukup bahagia...walaupun tidak sama waktu dia 'dahulu'... :)....iskk rindu sgt kat dia....rindu gelak dia...rindu suara manja nya....rindu semuanya....

aku hanya mampu berdoa agar semua nya berjalan dgn baik dlm kehidupan ku......
:D ..

hey...ermmm xpe...kata2 yg aku nak ckp ni...aku akan citer kalau jadi...sbb kalau citer je tp xjdi nanti malu plak...hehehahaha...hanya mampu berdoa...dan aku bersyukur walaupun aku terlalu leka dgn duniawi....allah masih makbul kan doa ku...ya allah...Kau maha mengasihani hamba mu yg kerdil ni.... :(

terbangnya daun dek angin
terbangnya burung dek sayap
terbangnya debu dek udara
terbangnya kapal terbang dek pilot
dan terbangnya aku dalam hidup kau...

kau cahaya yg menerangi denai2 kusam kehidupan ku...
aku bersyukur bertemu dgn mu...
i love SNH....sgt .....

ok...tatkala korang baca luahan hati yg bodoh ni....aku memohon doakan yg terbaik utk kehidupan kita semua...sperti aku mendoakan kalian...

salam bersimpuh berkosa kata.
casturi.

No comments: