Thursday, January 20, 2011

Idol



kenal x sapa ni???...ermmmm....dia idol aku....dia kreatif....aku ske hasil kerja dia..dia humble...dia pendiam...dia suka duduk sendiri....dia pandai bermain dgn alam...since aku kecik aku dah tgk hasil kerja dia...dan aku xnafikan aku btul2 respect dia.... :) ... kekadang aku imply diri aku kalau jadi cam dia...betapa humble n rileks kehidupan dia....pernah dia berkata...
" saya tidak pernah mendengar muzik luar....saya hanya tahu muzik saya".....

bunyi terlalu angkuh...tetapi...itu la yg menjadikan lagu dia lagu yg terbaik dlm dunia.....tidak meniru sesiapa....

dia adalah...



dlm playlist ada 2 lagu dia....dan sebenarnya...kebanyakkan drama melayu byk guna lagu dia....xpercaya??.....cari lagu CARAVANSARY ...ada dlm playlist tu... :)
selamat mendengar..


casturi

No comments: